Face yoga

Kako umiriti mimiku čela?

Mimika lica

Kako umiriti mimiku čela?

Mimika čela vrlo je česta pojava, javlja se kao pomoć u izražavanju, a njome pokazujemo i strah i začuđenost i ljutnju, i još mnoge individualne emocije. Mišići čela su jaki, čvrsti, hiperaktivno mišići koji vole preuzeti funkciju drugim mišićima i raditi i kad treba i kad ne treba. “Problem” s mimikom je što se ona iz navike nastavlja i kada više ne pokazujemo emocije, nego upravo iz navike mišića. Na taj način mišići ponavljano povlače kožu na isti način, na istom mjestu, i s vremenom se stvaraju bore i linije koje se nakon opuštanja mimike više ne vraćaju u prvobitno stanje. 

Linije brige

Mimika čela stvara paralelne linije po površini čela koje nazivamo i “linije brige”. Osim njih, u kombinaciji s mišićima koji spuštaju obrve stvara i linije između obrva koje mogu biti u oba smjera. Linije između obrva mogu nastati kao paralelne ili okomite linije - jedna ili dvije. Kada nastanu dvije okomite linije, nazivamo ih “jedanaestice”. Pretjerana mimika čela dovodi do stvaranja pretjerane tenzije u mišićima koja može rezultirati i glavoboljama.

Kako smanjiti mimiku čela?

  • ujutro započeti dan nanošenjem njege uz malo više masažnih pokreta čela, kako bi se ono opustilo na početku dana
  • završiti dan na isti način i otpustiti sve nastale tenzije masažom prije spavanja
  • kod vježbanja rukom osiguravati čelo i svjesno pokušati aktivirati mišiće koje vježba zahtjeva
  • osvijestiti svoju mimiku, kada boram čelo? i pokušati smanjiti nepotrebne akcije čela - nije lako, ali vrijedi 🙂
  • trake za lice dobro djeluju jer onemogućavaju pretjeranu mimiku i upozoravaju nas na to kada ona nastaje!

Kako dodatno smanjiti vidljivost linija i bora na čelu?

Osim svjesnim utjecajem na to da se osvijesti kada dolazi do pretjerane mimike i da se zatim na nju utječe, već postojećim borama i linijama možemo smanjiti vidljivost upornim masažama. Masaže možemo izvoditi prstima ili uz pomoć rolera ili gua sha kamenaOpustiti čelo je važno zbog smanjenja pretjerane tenzije i utjecaja na naše raspoloženje

Dobre vijesti:

  • mišići lica su mali i rezultati se vrlo brzo vide
  • naš je mozak jako orijentiran na mišiće lica pa otpuštanjem tenzija iz njih možemo upravljati vlastitim raspoloženjem
  • u svakoj je fazi života moguće i važno vježbati mišiće lica, nikad nije prerano ni prekasno!
  • učenjem novih vježbi, pokreta i izoliranja na licu stvaramo nove sinapse i razvijamo motoriku
  • face yoga nisu samo vježbe, već i akupresura i masaže, ključni za opuštanje, a vrlo ugodni

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.